ماهیگیری یا بازاریابی ؟

inbound-marketing.jpg ارسال پیام های تبلیغاتی به روش های مختلف در بازاریابی بسیار شبیه ماهیگیری است . در ابتدا برای جذب مشتری شما نیاز به طعمه مناسب دارید و سپس نیروی کافی برای کشیدن مشتری به درون قایق تان !
ما بعنوان تولید کننده ی ظروف کاغذی یکبار مصرف و ساک دستی های کاغذی و دستمال کاغذی های طرح اختصاصی که از بهترین روش های برندینگ و بازاریابی هستند ، گاهی میبینیم که شرکت های تجاری که نیروی کشیدن زیادی دارند ، طعمه ی مناسبی برای جذب مشتری استفاده نمی کنند . هدف کلی بازاریابی این است که علاقه ی مخاطبان خود را به دست آورید و سپس آنها را مجبور به انجام کاری به اختیار کنید .
در واقع اگر بتوانید پیامتان را به بهترین شکل به مشتری برسانید ، بیشتر از نصف راه را رفته اید و بعد از این فقط باید مشتری را تشویق کنید تا در مسیری که شما میخواهید حرکت کنند .
برخی از مشاورین تبلیغات و بازاریابی عقیده دارند که روش های ظریف تبلیغات و پیام رسانی بسیار تاثیرگذار تر از روش های گسترده ی تبلیغات مانند پیام های بازرگانی یا بیلبورد های تبلیغاتی عمل می کند . یکی از این روش های ظریف ، چاپ لوگو و شعار تبلیغاتی روی ساک دستی ها و لیوان های کاغذی می باشد . بعنوان مثال وقتی شما طرح مورد نظرتان را روی لیوان کاغذی چاپ می کنید ، 10 - 15 دقیقه شعار تبلیغاتی شما در دست مخاطبتان است و بطور مداوم دیده می شود . در واقع این لیوان کاغذی می تواند بصورت یک بیلبورد کوچک موثر در دست بازار هدف شما قرار بگیرد و این لیوان یا ساک دستی می شود همان طعمه ی مناسب که در موردش حرف زدیم . بعد از انتخاب طعمه ی مناسب راه زیادی تا در دست گرفتن کامل بازار رقابتی نمی ماند . ما سال ها است که نتیجه ی این تبلیغات را دیده و سنجیده ایم .

اگر در انتخاب نوع بیلبورد کوچک تبلیغاتی خود بعنوان طعمه ی موثر به راهنمایی نیاز دارید ، شرکت ملیوان با تیم تبلیغات و طراحی خود به کمک شما می شتابد . 
کافی است تا با ما تماس بگیرید .